Jodie

高三時, 我的班導師. 專長是英文. 聽她講英文是一種享受.
給予學生非常大的自由, 會選擇適當時候進行指導.

photoshop6(繪圖板)
This entry was posted in . Bookmark the permalink.

4 Responses to Jodie

  1. Grace says:

    剛才睇返, 找返好多開始遺忘的記憶, 現在雖然教近書, 但同以前讀書真係差好多遠, 現在實在太現實, 現實得近乎恐怖. 你同以前一樣, 所畫的畫全部都可以好準確咁捉到我地每一個人的神韻, 出黎做野咁內, 係呢刻先可以找返一D開心GE野. 你現在近況點?得閒發下e-mail比我.

  2. says:

    唔…該不會魅影大是香港人吧?如果是真的我不得不說香港朋友在網路世界真的比台灣人好多了還是因為論壇大多是台灣人所以才有這樣的錯覺呢?

  3. Ivan S. P. says:

    很可惜我不是香港人

  4. says:

    嗯我也不是:P

Leave a Reply

